Komunikat w sprawie zmiany zasad w obsłudze klienta w Starostwie Powiatowym w Piszu

28.01.2022

Komunikat w sprawie zmiany zasad w obsłudze klienta w Starostwie Powiatowym w Piszu

Komunikat Starosty Piskiego w sprawie zmiany zasad obsługi klienta

W związku z trwającą pandemią COVID-19 oraz wzrastającą w ostatnim czasie liczbą zakażeń, informujemy, że od dnia 31 stycznia 2022 r. do 28 lutego 2022 r. wprowadzone zostaną ograniczenia w bezpośredniej obsłudze klienta. 

  • Obsługa klientów będzie odbywać się w godzinach 8:00 – 14:00
  • W budynku Starostwa wyznaczone zostały wydzielone stanowiska obsługi(przy każdym stanowisku może przebywać 1 osoba)

W celu załatwienia sprawy zalecamy kontakt:

  • Listowny pod adresem: Starostwo Powiatowe w Piszu ul. Warszawska 1, 12-200 Pisz
  • Telefoniczny pod nr telefonu 87 425 47 00 (centrala telefoniczna), wykaz telefonów do poszczególnych wydziałów znajduję się na stronie BIP https://www.bip.powiat.pisz.pl/index.php?wiad=10
  • Przy pomocy skrzynki ePUAP, adresowanej na Starostwo Powiatowe w Piszu
  • Przy wykorzystaniu adresu e-mail: sekretariatatpowiat [dot] pisz [dot] pl

Dodatkowo korespondencję do urzędu można wrzucać do pojemnika umiejscowionego w przedsionku budynku urzędu.

W trosce o bezpieczeństwo Państwa i pracowników urzędu prosimy o zastosowanie się do ustalonych zasad. 

Każda osoba wchodząca do budynku Starostwa Powiatowego w Piszu zobowiązana jest do:

  • Stosowania środków ochrony osobistej, tj. zakładanie maseczki ochronnej zakrywającej nos i usta
  • Korzystania z urządzenia do dezynfekcji rąk lub kabiny dezynfekcyjnej
  • Zachowania dystansu społecznego

Ważne! Bez zmian funkcjonuje w urzędzie Punkt Kasowy.

Podstawa prawna § 21 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 6 maja 2021 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii. (Dz. U. poz. 861 ze zm.)